poniedziałek, 7 lutego 2011

Niespełnione marzenie.

Kolejna strona artjournalu z polsko-scrapowych wyzwań ma tytuł "Niespełnione marzenie". Znalazłoby się parę takich, trzymam je w zanadrzu, bo przecież nie ma nic gorszego jak realizacja wszystkich marzeń. Trudno mi było się zdecydować które wybrać -sprawę ułatwiło zdjęcie:)
Tak więc oto jedno z nich....bardzo stare marzenie. Pewnie większość małych dziewczynek ma podobne:)




Tego artystycznego marzenia nie zrealizowałam, za to wyżywam sie artystycznie inaczej i w związku z tym mam dla was jeszcze troszkę zawieszek. Chcecie? Musicie chcieć:))))










Pozdrawiam sedrecznie 

18 komentarzy:

  1. Niespełnione marzenie - świetnie ujęty temat i przyznam się bez bicia że tez o tym marzyłam... Zawieszki rewelacja, ta z motylkiem szczególnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Omdlewam z nadmiaru wrażeń ;) Piękne prace!!! Wszystkie!!! A zawieszki... wiesz jak przyspieszyć moje tętno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie, że chcemy takie piękne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. artjournal prawie jak z pracowni mojego męża :)
    a zawieszki jak zwykle przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dość, że piękne, to jeszcze dużo. Nie wiem, Arte, kiedy Ty to robisz?! Z pracy Cię wyrzucili ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Scrap cudny a zawieszki zachwycające:) Zrób coś brzydkiego, please.....Pewnie nie potrafisz;)
    Pozdrawiam pozostając w zachwycie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się wyżywasz! Może to dobrze, że nie zostałaś aktorką? Kto wie, chadzałabyś na rauty zamiast raczyć nas swoimi cudami, na które byś nie miała czasu najzwyczajniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, a kto by nie chciał?

    OdpowiedzUsuń
  9. ni wiem na czym najpierw oko zawiesić, takie cuda u Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow your work is breathtakingly BEAUTIFUL !!!!
    i AM A FOLLOWER NOW and I'll definately be back to see more of your stunning work.. hugz x

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcie, idealnie teatralne :)
    a wisiorki są wspaniałe, marzy mi się ten ze skrzydełkami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. O rety! Nie mogę oderwać oczu od tych zawieszek...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ulotne, piękne!
    Spokojnej nocy i kolorowych snów.

    OdpowiedzUsuń