czwartek, 14 kwietnia 2011

Love @ Magic

"Love" i "Magic" to tytuły moich kolejnych digi-scrapów. Ćwiczę sobie to digitalizowanie ciągle i przy okazji powstają takie oto obrazki:)
Pierwszy przedstawia mnie i moją córeńkę w niezwykle wystylizowanym układzie, mającym pewnie obrazować konflikt pokoleń.

credits: Emily Abramson(papier i większość detali),Vinnie Pearce(maska),  Michelle Underwood(motyle), Mary Ann Wire(plamy), Sande Krieger(ramka), Czarosław(zdjęcie)

Kolelny przedstawia już tylko moją uroczą osobę:) Nie pytajcie czemu usiłuję przegryźć łańcuszek na którym wisi zawieszka mojej produkcji. Cóż - wizja artysty:)))))

credits: Vinnie Pearce(tło, piórko, plama w tle), Kate Teague(ramka), Czarosław(zdjęcie)

No i to tyle, lecę ćwiczyć dalej.....jej jak to wciąga! Jak pamiętacie nie przepadałam za robieniem scrapów, digi wszystko zmienia:)

7 komentarzy:

  1. Cuuudowne, niezwykle klimatyczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. I w końcu zaprzedasz duszę digi, się obawiam ;) Bo one niebezpiecznie piękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite!!! A ten pierwszy cudny po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!! świetna nowa szata strony ;) Bardzo mi się podoba:) A digi super;]

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne wizje masz ARTYSTKO!!!
    piękne macie te sesjowe fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne digi! i takie "Twoje" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są piękne !!! Mówisz że to tylko ćwieczenia??? Ładne mi ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń