środa, 18 maja 2011

Gazetowy lift

Środowe tytuły moich postów są  (nazwijmy to jakoś ładnie) hybrydowe :) Wiadomo - dwa różne wyzwania, dwa różne działy, dwie moje absolutne miłości.
 "Gazetowy"- bo gazetowe ATC zażyczyła sobie na dzisiaj nasza przezdolna Ankan (oczywiście na PS).
Korzystamy jedynie z gazet i tworzymy co chcemy. . .byle ATC :)
Bardzo fajne wyzwanie - przyznajcie same. Morze możliwości, aż trudno zdecydować się co robić.
Ja zrobiłam więc dwa ATeCiaki, bo pierwszy przyznam podobał mi się jedynie do momentu, w którym na skutek nierównomiernego podklejenia pianką 3D, twarz mojej bohaterki uległa "małej" destrukcji. Ale najpierw to ładniejsze ATC, bo przecież pierwsze zdjęcie będzie się wyświetlać jako wizytówka posta, więc nie chcę sobie robić obciachu :))))





No, a teraz ta biedna zdeformowana kobitka:


Cały czas szukam w głowie odpowiedniego cytat do tego ATC. Było coś takiego o zaufaniu, trzymaniu za rękę i odwadze w marzeniach....nie mogę jakoś trafić na właściwy trop.

Drugi człon tytułu mojego dzisiejszego posta to "lift".
"Lift" bo dzisiejsze (fantastyczne z resztą) digitalne wyzwanie Mbabki (również ma się rozumieć na PS) ma polegać na zliftowaniu własnej realnej pracy, umieszczonej w galerii PS.
Dla kogoś takiego jak ja, kto ma tam ponad 80 prac (sama nie wiem kiedy ja to wszystko zrobiłam) główny problem mógłby polegać nie zdecydowaniu, która z tych prac będzie się liftować najprzyjemniej.  Ale tu o dziwo nie miałam wcale problemu, od razu wiedziałam, że chcę zrobić digitalny lift okładki mojego artjournala.


Mały problem pojawił się dopiero gdy zaczęłam szukać właściwej digitalnej "Alicji".  Myślę jednak, że udało mi się dobrać zdjęcie wprost idealnie :)))))) W roli Alicji w krainie bajek czuję się wybornie !


Pozdrawiam cieplutko

6 komentarzy:

  1. hmm... nie wiem co powiedzieć... że znów mnie zatkało? że znów się zachwycam? Tak! zdecydowanie! nic oryginalniejszego nie wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. atc świetne, a lift digi to mistrzostwo podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic! My personal favorites!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne at eciaki!!! Alicja cudna wręcz stworzona do takich arcydzieł myślę ,że jeszcze nie raz ja zobaczymy hi hi. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. może coś takiego?
    "Pielęgnuj swoje marzenia. Trzymaj się swoich ideałów."

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne atc!!! Bardzo podoba mi się Twój styl i kolorystyka prac:))

    OdpowiedzUsuń