piątek, 6 maja 2011

Guzikowa wróżka

Oj, dawno, dawno nie brałam udziału w mixedmediowych wyzwaniach. Tym razem jednak nie byłam w stanie się oprzeć. Temat okazał się być tak wdzięczny i prace zespołu PS tak inspirujące, że spłodziłam nawet dwie prace ... a co, jak tak dobrze szło:)
Pierwsza została zbudowana na bazie tekturowej tarczy starego zegara i przyozdobiona wyciętymi ze stareńkiej niemieckiej pocztówki anielicami ( tarcza i pocztówka upolowane dawno temu na targu staroci). Została wzbogacona o wymagane w wyzwaniu guziki, koraliki i inne dekoracje i tworzy nikomu niepotrzebną, ale jakże wdzięczną zawieszką.



Druga natomiast jest realizacją mojego odwiecznego planu zrobienia shadowboxa w pewnym pudełku po kubańskich cygarach. Do tej pory jakoś nie mogłam się zebrać i dopiero teraz coś zagrało, zaiskrzyło i tak oto jest : guzikowa wróżka bujająca się na huśtaweczce.







Dziękuję bardzo Annar za to cudowne wyzwanie, bawiłam się świetnie, proszę o więcej:))
Pozdrawiam serdecznie

23 komentarze:

  1. obie prace są przecudne!!! szczególnie nikomu niepotrzebna zawieszka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może i niepotrzebna ale jaka boska !!!!!! A i pudełeczko super !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace :) eee tam, zaraz nikomu nie potrzebne, ja bym tam chciała takie cudo mieć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudeńka!!!
    świetnie wkomponowane guziczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Me encanta, demasiado bello, feliz fin de semana.Besos.

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, tak piękne, że aż nie wiem, co powiedzieć... o, wiem: mistrzyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Shadowbox wymiata...że się tak wyrażę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cuda, piękne klimaty, podziwiam z rozdziabioną buzią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obłędne prace, obydwie są niesamowicie dopieszczone.
    Dziewczynka na huśtawce mnie rozbroiła, wyszło tak niewinnie i sielsko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest mistrzostwo świata~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. mogę krzyczeć?
    To jest tak cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh my goodness. What do I see a wonderful things!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycające, absolutnie doskonałe prace:) A pudełeczko poznałam przed liftingiem;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no ciężko się wysłowić nad takimi pięknościami!!! Ale Annar zarzuciła motywację :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. aż mnie ścisnęło gdzieś w środku i zaschło w gardle (to chyba przez to, że z rozdziawioną gębą się wgapiam w monitor...)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite prace! Pełne wdzięku, uroku i gracji . Miło się je podziwia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fabulous creations! Your shadow box is brilliant!

    Have a lovely week!
    Hugs, Gaby

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam :)
    Ale tutaj roznorodnosc!!!
    Jestem pierwszy raz i moge powiedziec, ze wroce ;)
    Zeby naogladac sie jeszcze tych wspanialosci!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, obie prace zapierają dech w piersiach!!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. wpadłam na chwilkę znowu nacieszyć oczy. :) hihi :*

    OdpowiedzUsuń