piątek, 24 czerwca 2011

Sklepy cynamonowe

Właśnie przypomniałam sobie, że przecież zrobiłam na zlot jedną kartkę na konkurs ! Nie oddałam jej co prawda, bo w ferworze walki zupełnie o niej zapomniałam, ale naprawdę była!
Jest to karteczka wykonana z moich ulubionych UHaKowych papierów "Sklepy Cynamonowe". Kocham wszelkie kolory wody, ze szczególnym upodobaniem do turkusów. A to są po prostu niesamowite, lekko rozwodnione i tak delikatne, że trochę strach  je popsuć. Moja karteczka jest bardzo prosta, bo nie chciałam rywalizować z urodą papierów, tylko odrobinę je "doprawić".




Popełniłam również notes z tych samych papierów. On tez miał trafić na jakiś zlotowy konkurs, ale podzielił los kartki i przeleżakował cały zlot w walizce. Ale to może nawet dobrze, bo dzięki temu mogłam go wręczyć Anuszce w podziękowaniu za jej niesamowite ATC.





Dziękuję wam bardzo za urocze komentarze pod ostatnim postem. Tym bardziej doceniam wasze odwiedziny i "ślady", że sama nie chodzę po blogach i bardzo rzadko coś komentuję. Wiem - wstyd tak upominać się o coś czego się samemu nie robi. Obiecuję solennie poprawę !
A tym czasem pozdrawiam serdecznie i zmykam do pracy, bo ja niestety dziś pracuję :(







11 komentarzy:

  1. Świetne! Wszystko mi się bardzo podoba! :)
    Pozdrawiam, Makola

    OdpowiedzUsuń
  2. Arte, ten notes ma tylko jedną wadę i to dość poważną - jest za ładny! jak ja mogę go splamić moim pokracznym pismem?! :D kartka świetna - chłonę jej piękno. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ktoś tu zatrąbił hahahahah
    Prace cudne - zwłaszcza paseczki (też uwielbiam, ale nie wiem jak ugryźć)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności :)
    uwielbiam te Twoje notesy (szkoda, że miałam już urodziny :P)

    OdpowiedzUsuń
  5. superancka kartka! Kwiatuszki są urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace!! Notesu Anuszce zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje prace jak zwykle zachwycają:) Dzięki,ze wpadłaś do mnie:) Miło mi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Arte nie ma tego złego ..... hi hi prace są cudne i baaardzo delikatne uwielbiam Twoje notesy ****

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka i notes cudo.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny notes , prawdziwe mistrzostwo ,widziałam go w realu (wracałam z Anią do Łodzi pociągiem :))

    OdpowiedzUsuń