czwartek, 2 czerwca 2011

Z bielą w tle

Wczoraj wystartowało kolejne digitalne wyzwanie na PS. Tym razem Dul inspiruje nas do wykonania digi-scrapa bez papieru. Dozwolone są jednak wszystkie inne dodatki : tagi, guziki, wstążki i.t.p.
Dodatkowym ograniczeniem jest użycie białego tła. Ogromnie przypadło mi do gustu to wyzwanie, bo sama z siebie z pewnością nie wymyśliłabym, że w ogóle można nie robić tła! Trudno też by mi było samej z tego kolorowego tła zrezygnować. A okazuje się, że efekt takiej rezygnacji jest naprawdę ciekawy. Przygotowałam dwa scrapy, bo nie byłam pewna czy pierwszy spełnia wymagania, ale okazało się, że jest ok, więc prezentuje obydwa.


Credits: Sue Cummings - napisy, Wilna Furstenberg - tag, roślinka i spinacz, Jen Allyson - sznureczek, House of 3- tagi


 Credits : Lily Designs - bańki, Sue Cummings - napis


Zdjęcia  zrobione podczas zeszłych, rewelacyjnych wakacji w Yellowstone od dawna prosiły się o zescrapowanie. W planach oczywiście cały album . . . 

Pozdrawiam cieplutko


9 komentarzy:

  1. zdjęcia po prostu czadowe, już nie mogę się doczekać na album!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia i cudowna oprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jakie cudowne zdjęcia

    piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kompozycje i rewelacyjne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż mi dech zaparło!!!
    Kochana te zdjęcia dłużej na album czekać nie powinny!!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. to białe tło pasuje do zdjęć idealnie :) super LOsiki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia cudne, a ten pierwszy LO po prostu powalający!!!

    OdpowiedzUsuń