poniedziałek, 12 września 2011

Jesiennie

Może nieco późno, ale lepiej późno niż wcale, odkryłam starą kolekcję MME "So Sophie". Zakochałam się w jej kolorystyce, tym bardziej, że jest tak pięknie jesienna! Bardzo, bardzo moje połączenia kolorystyczne - brudne żółcie, przechodzące w musztardę i złociste brązy, zszargany ciemny róż, turkusy i morskie zielenie. Intensywne, cudowne, lekko postarzane....czego chcieć więcej. Jak większość papierów MME mają tą niesamowitą "mięsistość" i fakturę. W kolekcji znajdziecie też ciekawe dodatki, m.in. tekturki, które ja osobiście bardzo lubię i wykorzystuję często w scrapach, kartkach i notesach.
"So Sophie" to też fantastyczne zielenie i inne bardziej wiosenne barwy, ale dziś chciałabym się skupić właśnie na tych jesiennych akcentach kolekcji, co pewnie ma jakiś związek z nadchodzącą powoli ta porą roku:)
Tak spodobało mi się musztardowo-różowe połączenie, że zmajstrowałam sobie od razu dwie rzeczy z jego wykorzystaniem - scrap i notes.
Na zdjęciu ponownie moja trzynastolatka w okularach-atrapach, czy nie wygląda w nich uroczo?:)






I notesik, chyba już ich nie przestanę robić:)







 Bloger mi się dziś krztusi, więc szybko przesyła buziaczki i gnam dalej!

11 komentarzy:

  1. Scrap i notes niesamowity!
    Piękne są te papiery!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne prace idealnie dopracowane jestem pod wielkim urokiem twoich notesów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, no po prostu zakochałam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Scrap jest cudny!!!
    Ta kompozycja, kolory, dodatki... coś pięknego :D
    Fantastyczny notes!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. piękności! dla mnie jesteś niedoścignionym scrapowym ideałem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe LO. Do tego obłędny notes. Nie przestawaj ich robić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Cudowne! I jeszcze raz cudowne są Twoje prace! A notesik REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy bym nie przypuszczała, ze tak pieknie mozna polaczyc roze i delikatne fiolety z kolorem musztardowym...fantastyczny efekt! Taka jesien, poprosze w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny scrap! I notesik też uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Abosulutnie prześwietny skrap i notesik!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tym notesiku, jak będę miała do Ciebie przyjechać to schowaj go głęboko ;)
    połączenie kolorów jest genialne, piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń