środa, 14 września 2011

Szkolne ATC

Kolejna środa i kolejne ATeCiakowe wyzwanie na PS. Dziś moja kolej i proponuję wam stworzenie szkolnego ATC. Wiem, że to niezbyt oryginalny temat, ale pomyślałam, że nawet ci którzy nie czują ateciaków mogą przyłączyć się do zabawy, bo stworzone dziełka łatwo przerobić np. na kartkę z okazji dnia nauczyciela, albo przyozdobić nimi notes, którym można obdarować jakiegoś pedagoga! 
Zapraszam was na portal, zobaczcie jakie fantastyczne prace wykonała nasza załoga. A oto moja propozycja szkolnego ATC:





Wykorzystany przeze mnie motyw to cudnej urody karta, która dostałam kiedyś od Ineke.
Dzisiaj, więc właśnie ją pozdrawiam szczególnie!







6 komentarzy:

  1. ATC iście szkolne. Wpatruję się w tło i napatrzeć się nie mogę. Ciekawie wyszła tabelka w połączeniu z kawałkami linijki. I z tym pomysłem wykorzystania takiego maleństwa do stworzenia kartki mnie zainspirowałaś i chyba nabieram chęci do wypróbowania swoich sił :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiałam już Twoje ATC na SP:) Temat bardzo przyjemny; tym razem nie odpuszczę sobie tego wyzwania.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny i jak zwykle wyjątkowy ateciak, dla mnie jesteś mistrzem tej formy :)

    OdpowiedzUsuń