niedziela, 18 grudnia 2011

Pracowita sobota

Samej nie chce mi się wierzyć, że udało mi się to wszystko wyprodukować w jeden dzień! A właściwie w pół dnia, bo rano byłam jeszcze w pracy. Ale wiedziałam, że dziś nie zrobię już nic, bo "musiałam" sprawdzić czy da się już jeździć na nartach:))) Ciekawym odpowiem, że owszem - da się i to całkiem nieźle. W Białce były dziś 3 stopnie, świeciło cudne słońce i śniegu z pewnością nie brakowało. Warunki może nie idealne, ale całkiem niezłe.
A wracając do tematu : jako, że obiecałam uwinąć się z tym zamówieniem przez weekend nie pozostało mi nic innego jak spędzić pracowite sobotnie popołudnie. Mało, że się uwinęłam, to jeszcze jestem całkiem zadowolona z efektu! Popatrzcie same.















Pozdrawiam cieplutko

26 komentarzy:

  1. Piękne, klimatyczne:-) Powtórzę z uporem maniaka - uwielbiam Twoje prace:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie śliczne, gdybym miała wybrać najładniejszy, nie wiedziałabym który, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne!! Nie wiem, który bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakież to pocieszające, że nie tylko ja nie spędzam całej soboty jadąc na ścierce ;)
    piękne kalendarze :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż można powiedzieć. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak.. klimatyczne =]

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne, sliczne, dopracowane wow wow wow

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekne kalendarze! a dlaczego jeden z nich ma 2011 a nie 2012?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mucia - dzięki:) Nie wiem czemu:)))))) Teraz będę się głowić jak to poprawić:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie piękne, a ten z pomylonym rokiem chyba najbardziej mi się podoba! Koniecznie pokaż, co wykombinowałaś z poprawieniem tego, jestem pewna, że wpadniesz na jakieś świetne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracowicie, ale efekt świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. i tak mój jest najpiękniejszy! :D

    aż boję się spytać, ile kalendarzy na 2012 wyprodukowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie piękne...ale to perfekcyjne przeszycie na pierwszym mnie zwaliło!!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wierzę! wszystko w jeden dzień?:) piękne są! ja jeden robię kilka godzin:):P pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowita jesteś... a ten pomylony rok, to myślałam że tak ma być hehehe:D dla roztrzepanej osóbki:P wszystkie bardzo mi się podobają ale ja wiem który bym wybrała - pierwszy z ptaszkiem jest uroczy!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Twą pracowitość! Kalendarze są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycające są!!!
    Cudne delikatne kolory :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kalandarze niepowtarzalne, cudne!!!!Pierwszy ten z ptaszorem to dla mnie naj, naj i do tego to perfekcyjne przeszycie! Arte jesteś niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wishing you a very Merry Christmas and a Happy New Year!!!
    with love,
    Ineke

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych Świąt Tobie i całej rodzince oraz wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę wesołych Świąt Bożego Narodzenia przepełnionych ciepłem i miłością od najbliższych...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam,
    Ania_Encza

    OdpowiedzUsuń