poniedziałek, 23 lipca 2012

Wakacyjny planownik

Pewnie część z was ma już wakacyjny urlop za sobą,   ja jednak wciąż czekam( z utęsknieniem) na moje dwa tygodnie wolne od codziennych trosk.  Trudy oczekiwania uprzyjemniam sobie szczegółowym planowaniem wakacyjnej wyprawy, a mam co planować  gdyż  w tym roku faktycznie zamierzam podczas urlopu podróżować i zwiedzać.  Żeby planowanie było jeszcze przyjemniejsze poczyniłam sobie kolorowy planownik. Chcę w nim zebrać podstawowe dane, jakie będą mi potrzebne – szczegółowy plan wyprawy, adresy campingów, dowody rezerwacji, główne atrakcje jakie spotkam po drodze, a nawet listę zakupów i spis ekwipunku. W czasie wyprawy będę do niego doklejać  kolejne elementy, takie jak bilety, paragony, ulotki. Będę też na bieżąco ustosunkowywać się do zaplanowanych atrakcji, zobaczymy, które z nich okażą się równie ciekawe jak opisy na blogach i w przewodnikach.  W efekcie  powstanie więc coś w rodzaju pamiętnika wyprawowego i subiektywnego przewodnika. Pewnie będę do niego kiedyś często zaglądać, ze względów sentymentalnych jak i praktycznych, gdy ktoś zapyta mnie o radę co zwiedzić w Szkocji:)































Po szczegóły materiałowe zapraszam was do Na Strychu.
Znajdziecie tam tez krótki artykuł  na temat tuszy Versa Color - może komuś się przyda ta garść informacji.
Tu wspomnę tylko, że wykorzystane przeze mnie papiery to nowa, genialna kolekcja Agnieszki Anny dla TSC "Summer City"

Pozdrawiam serdecznie

13 komentarzy:

  1. Wspaniałe dzieło. Pozozdrościć. Ja swoją bingownice to mam narzier w planach wrzesniowo/poaźdxiernikowych... Ale uwielbiam oglądac takie dzieła! Pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    http://niebezpiecznie-natchniona.blogspot.com/2012/06/ogaszam-moje-drugie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie zapowiada się ten planownik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny jest! Będzie wspaniałą pamiątką. Życzę miłego pobytu w Szkocji, która jest naprawdę piękna i którą bardzo mocno kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jest cudny, a co to dopiero będzie, jak go uzupełnisz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, taki planownik to świetny pomysł, z pewnością okaże się pomocny podczas podróży.

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł, jeszcze nie zapełniony a już wygląda świetnie :O)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj oj oj! Ale fajniutki planownik. Jakie obłędnie wakacyjne kolory! Wykonanie jak zawsze mistrzowskie. Obiecaj, Arte, że nam troszkę pokażesz go jak się zapełni, po powrocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super schöne Farben und eine wunderbare Gestaltung!

    OdpowiedzUsuń
  9. przez Ciebie chyba też sobie podobny popełnię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudnie wakacyjnie beztroski, letni i radosny!

    OdpowiedzUsuń