środa, 3 października 2012

Na pożegnanie lata

Na pożegnanie lata, jak i na pożegnanie z blogiem Na Strychu (niestety brak czasu każe mi zrezygnować z zaszczytu bycia członkiem DT) skleiłam sobie mega optymistycznego, letniego scrapa. Troszkę pasty strukturalnej, troszkę przeszyć, moje ulubione chorągiewki i chlapanie Distress Stain-ami. Myślę, że go lubię, bo jest taki mój, a jednak troszkę inny;)








No, to się na chwilę oderwałam od klimatu bożonarodzeniowego....

Pozdrawiam serdecznie



2 komentarze:

  1. świetny scrap :)
    szkoda, że Cię już nie będzie w DT Stryszkowym :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, jak nie dobrze! Strasznie mi będzie brakować Twoich prac na stryszku. Ten scrap cudny. Jest Twój...inny troszkę ale na odległość bym poznała,że Twój. Dziewczyny jakie radosne:)))

    OdpowiedzUsuń