środa, 27 lutego 2013

Wystawa ATC

Pewnie już słyszałyście, ale mimo wszystko i ja was zachęcę do odwiedzenia wystawy ATC jaka będzie miała miejsce w bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego. Potrwa ona cały marzec i będzie można na niej zobaczyć maleńkie dzieła wszystkich czołowych polskich ateciarek ( hm, chyba właśnie wymyśliłam nowe słowo:))) , m.in. Anuszki, Nordstjerny i moje. 


Imprezę zorganizowała Muszelia - wyrazy uznania za pomysł, zapał i organizacje!!!

Wysłałam organizatorce sporą liczbę moich starych ATeCiaków i tego, na szybko sklejanego ATeCiaka bibliotecznego. (zdjęcie tylko jedno i to dzięki uprzejmości Muszelii, bo zapomniałam obfocić).



No, wiem , wiem - bez rewelacji. Człowiek jednak wychodzi z wprawy...strasznie dawno nie kleiłam maluchów;)

Pozdrawiam serdecznie


5 komentarzy:

  1. Arte Ateciarka, ładnie brzmi :)
    A biblioteczny ATCiak super wyszedł, wcale nie wyszłaś z wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, coś mogę powiedzieć o wychodzeniu z wprawy ateciakowej...
    Ale u Ciebie jakoś nie stwierdzam symptomów tego zjawiska, wręcz przeciwnie, ateciak jak za najlepszych czasów :)
    A ta wystająca karta biblioteczna świetna, gdyby nie format, byłabym przekonana, że prawdziwa :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny , szkod ,że blizej nie mieszkam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podoba ten biblioteczny ATCIAK, bomba- super!!! Pochylam głowę nad pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny maluch i czuć wprawną rękę Ateciarki :)))

    OdpowiedzUsuń